piątek, 19 czerwca 2015

Paperpal i przyjaciele ze ściany - Moja Teoria

 
 





Czołem! Z tej strony ponownie Cameleo. Omówimy dzisiaj temat Paperpal'a i jego kolegów. Od początku wiedziałem, że Scott Cawthon (twórca gry), chce nam coś przez niego przekazać i co miałem rację. Każdy z nich ma przedstawiać postać charakterystyczną dla danej części gry: BallonBoy - FNaF 2, SpringTrap-FNaF3 oraz Freddy - FNaF 1, ale to nie wszystko ich kolejność też nie jest przypadkowa. Ułożone są one chronologicznie. Wielu z was będzie przeczyło temu. Wasz błąd wynika z teastera FNaF'a 3, w którym było napisane "30 years later, only one left" (PL-30 lat później, pozostał tylko jeden). Większość z was dodawało 30 lat do daty akcji pierwszej i drugiej części gry, a powinno się ją dodać do czasu akcji Fredbear's Family Dinner. Ciekawe czy Scott zrobi także PaperPlata, który będzie miał symbolizować FNaF'a 4? To dzisiaj na tyle, do zobaczenia ~Cameleo
 

   

1 komentarz:

  1. Ta teoria także świadczy o tym, że PhoneDude nie istnieje, a w trzeciej części mówi do nas PhoneGuy. Sorry, że nie napisałem tego w teorii, ale najwidoczniej to przegapiłem. ~Ćameleo

    OdpowiedzUsuń